от 4 на горе и над 3000об.мин
Известие
Collapse
No announcement yet.
Налягане на турбо, налягане на гориво 2.4 jtd 136кс
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщениеПренадув на турбина.Отрегулира се изпълнителния механизъм на променливата геометрия.ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW
Comment
-
Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщениеТа нали 136коньовите са с постоянна геометрия Или са ми стари знанията Голям спор беше преди кой години или кои коне са с постоянна и кои с променлива геометрия но последно май остана че 136коньовите са с постояннаAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеС геометрия са, но механична, докато при 140, 150 и нагоре са с електронна геометрия!клапан
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение136 коньовите геометрията се управлява с налягане,а при 140/50 с вакуум и ел.клапан
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Да не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеДа не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщениеДа не отварям нова тема - главата на моя мотор е от 136 кс,блока по номер излиза 140,турбината е сменявана(новата е ИХИ Б 859 serial number :VL180008 ) и не е с променлива геометрия.От скоро ми направиха ремап и беше ясно,че ръчно трябва да барна и турбината.Свалих я,дадох я на майстор и поизкриви лостчето на актуатора,за да може по-късно да отваря лещата.Снощи я гледах в движение налягане абсолютно стига 2000 хекто паскала-което си е 2 бара и налягане в рейла 1300 бара. Как ви се струват за ремапната кола и има ли накъде още да кривя лостчето без да се налага смяна на МАП–а? Майстора каза,че самата турбина е здрава като модел и е добре запазена.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Еее как го каза "малко" до 1,4бара... то не е никак малко.
Нещо ми малее налягането на горивото за такъв буст.
Само ше "тъпче" във буст и няма да върви повече.
Дори без чип налягането в рейла е 1350 бара.
Или има нещо нередно в колата или не си я тествал както трябва.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеЧе те главите на 136 и 140 нямат разлика бре,само че тази турбина е от Мареа най вероятно или Капа и не е на добре,по-добре си намери 140 коньова турбина,би трябвало да имаш вакууми,клапан абе всичко за управлението и...................Иначе 1 бар надналягане за тая турбина е добре,може малко да се пипне налягането до към 1400 бара,но не повече.
А чипа с тези 1300 бара са до никъде.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Ок колеги,значи отивам при мапера да качва друг файл - те са някви готови преди няколко години ги е слагал на Либра 2.4 и казват,че хапе асфалта тая Ланча,не че мойта няма разлика отпреди чипа,но мисля,че може още достапък после още чупки трябва да се правят на лостчето...
Alfonso 1.3 Boxersigpic EX
Alfonso 156 2.4 140 -new breed
Comment
-
К'ви са тия чупки?
Има кранчета за тая работа. Сега им викат бустконтролер...ама все върши работа и е много по-лесно.
С тия готови файлове по-добре се откажи. Ако искаш да бърникаш турбината си трябва по-сериозен файл.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
Comment